Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu Het verblijf op Naxos - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

Het verblijf op Naxos

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

07 Februari 2019 | Griekenland, Naxos

We zijn ontsnapt aan de Minotaurus en zijn weggezeild naar het eilandje Naxos hier gaan we overnachten en dan varen we morgen verder naar Athene.
Vanmorgen werd ik wakker maar Ariadne ligt niet meer in mijn armen, ik heb haar gezocht maar ik kon haar nergens vinden. Ik hoorde opeens een stem, het was Dionysos de god van de wijn, hij vertelde mij dat hij van Ariadne hield en dat hij haar zou meenemen. De kinderen werden wakker en ik ben gevlucht, zonder mijn geliefde Ariadne.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Theseus

Actief sinds 22 Jan. 2019
Verslag gelezen: 76
Totaal aantal bezoekers 1006

Voorgaande reizen:

24 Januari 2019 - 11 Februari 2019

De reis van Theseus

Landen bezocht: