De zeereis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis naar Kreta - Reisverslag uit Kreta, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis naar Kreta

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

10 Februari 2019 | Griekenland, Kreta

Vandaag is het dan zo ver, we vertrekken naar Kreta. Ik heb mijn vader beloofd een wit zeil te hijsen bij de terugkeer van het schip als ik het heb overleefd, als er nog een zwart zeil de mast siert heb ik het niet overleefd. Maar ik ben er zeker van dat ik het ga overleven. De jongens en meisjes zitten de hele tijd te janken, ze zijn bang. Maar ik zal ze veilig terugbrengen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Kreta

Theseus

Actief sinds 22 Jan. 2019
Verslag gelezen: 56
Totaal aantal bezoekers 1006

Voorgaande reizen:

24 Januari 2019 - 11 Februari 2019

De reis van Theseus

Landen bezocht: