De thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu De thuiskomst in Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Theseus - WaarBenJij.nu

De thuiskomst in Athene

Door: Theseus

Blijf op de hoogte en volg Theseus

24 Januari 2019 | Griekenland, Athene

Eindelijk zijn we aangemeerd maar toen ik me omdraaide naar het schip zag ik tot mijn grote schrik dat de zeilen nog steeds zwart waren! Ik ben meteen naar boven gerend om mijn vader te zoeken maar een dienaar vertelde me dat hij zichzelf van de hoge kust bij Attika had gegooid zodra hij de zwarte zeilen zag. Ik ben meteen naar het paleis gerend en ik kon het maar niet geloven. Mijn vader, is er niet meer, dood en het is mijn schuld. Ik ben de oorzaak van de dood van mijn vader geweest. Ik wil niet meer dat de mensen naar me lachen, ik wil niet meer dat ze me als een held zien. Ik wil dat ze rouwen om mijn vader.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Theseus

Actief sinds 22 Jan. 2019
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 1000

Voorgaande reizen:

24 Januari 2019 - 11 Februari 2019

De reis van Theseus

Landen bezocht: